Snart slut på veckan

Såg en film jag sett förut, men gillar Isla Fisher, hon är ganska söt. Sen såg jag att kevin Kline var med, et är också en av mina favoriter. Han har gjort många bra filmer, bla en med Meg Ryan där Kevin är en fransk tjuv, som hjälper henne och sen blir dom kära och gifter sig på slutet tror jag.

Ryan Reynolds som var med i filmen med Isla Fisher ( Definitly maybe) är också bra, han var med i en film med en annan av mina favortier, Sandra Bullock ( The Proposal). Sandra är riktigt bra också.

Eller varför inte Rene Zellweger, fast hon gillar jag inte riktigt som Bridget Jones, men hon har gjort andra. En av de senast när hon ska lägga ner en fabrik i Minnesota var riktigt bra.

Love Actualy var en bra film, jag gillar kärleksfilmer också. Vet inte vad den heter men en med Robert de Niro och Meryl Streep. Båda är gifta men ser varandra på pendeltåget vrje dag, börjar prata några ord som blir mer och mer. Den är riktigt bra.

Eller Meryl mot Clintan i broarna i Madison County.

Clintan i filmen Grand Torino är riktigt bra också.

Återkommer, ska valla hunden, Miro, en liten runda, solen skiner och lite luft måste man väl ha rätt till även om man är hemma sjuk.




Kommentarer
Postat av: caroline

Hur många bloggar har du haft?

2010-03-04 @ 11:32:17
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0