torsdag

Skulle egentligen gått och fått instruktioner på gymmet ikväll, två tidigare tider avbokade pga snöstormar, idag var instruktören sjuk. Sitter och ser Anna Skipper i väntan på Criminal Minds, en av de bättre kriminalarna tycker jag.

Längtar till helgen så jag kan vila ut. Nu kom Frida hem från Hemmakväll med godis, bra att se Anna Skipper och äta godis till de. hm hm

Vi har haft jättetråkigt väder de senaste dagarna, kulminera idag med underkylt regn, var jättehalt ute. Mycket olyckor folk som gick och ramlaa. Lunds akut hade haft bortåt 50 olycksfall idag.

Ha en bra kväll så ser vi hur det går för min favorit Claudia imorgon.

Förresten, någon som såg Dating in the dark ??  Låter spännande att mötas i total mörker och bara känna sig fram. De hade jag gillat att få känna lite vad det är för en tjej.

Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: här har det regnat en stund på eftermiddagen men mest varit sol och töat. suck. kom knappt upp på uppfarten idag. Vad tyckte du om luftslottet som sprängdes jämfört med de andra två filmerna? Skönt med spinning. det är en underbar träningsform? ha en bra kväll!

2010-03-11 @ 21:38:32
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Cissi

sv: Jobbigt att komma ikap men 6 veckors sem är inte helt fel ;)



Blir nog att se filmen Brothers nästa vecka ändå, tror att den är bra men vi får se.

Solsidan ikväll och fredagsmys för min del :)

Skönt med fredag!

Trevlig helg!

2010-03-12 @ 07:48:16
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Dimalim

TACKAR :D



JODÅ DET SKULLE AG KUNNA GÖRA, LÄGGER UT SMÅ SNUTTAR OM FAMILJEN IBLAND :P



Oj sorry caps, orkar inte skriva om det :/

2010-03-12 @ 09:13:57
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0