datan väck i ett par veckor fy för den lede

Min data har inte fungerat på ett par veckor, hel kass. Får nu låna en av tjejernas laptop för att visa att jag lever.
Härnere är det ur kass väder så helgen har inte varit någon höjdare.
Var ledig i fredags vilket tydligen  ska straffa mig på måndag.

En av killarna ringde igår och sa att det står 31 pallar och väntar på dig om du inte vill åka in nu i helgen och fixa det !! Då försvinner ju vitsen med att jag skulle vara ledig, men det gör ju också att jag funderar på hur fan måndagen kommer att bli ??

Ur kass. Jag har känt mig så fruktansvärt trött den sista tiden, jagsover hela nätterna med är helt slut efter några timmar upp och har legat och sovit en eller två timmar var dag.

Vi såg en bra film i ´helgen, Tidsresenärens hustru, den var riktigt bra.

Och ska Ni se en riktig snyftare hyr Hatchi med Richard Gere, vi stor böla mot slutet. Fy vad sorgsen.

Nu sitter jag och väntar på Oslo Grand Prix i trav, Maharajah ska möta världseliten för första gången.
Och Nu Pagadi ska springa i ett lopp .

Jag undrar om min trötthet beror på för mycket jobb och orolighet för vår helkassa ekonomi.
Borde kanske söka en läkare, är jag på väg att gå i väggen rent av. Jag vet inte hur sånt fungerar.

Det är dåligt med engagemangent och hjälpen här hemma så jag tycker det mesta just nu är skit.

Skulle vilja åka ner till Kreta och -rhetymnon några veckor men till det behövs pengar.

Tjejerna la upp mig på facebook om det är någon av er som är inne där.

Ha det vi hörs - kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0