sanningens ögonblick

Så då har man gjort sitt och deklarerat för 2009, jag kommer att få tillbaka vilket är skönt.
Ska deklarera till den ena dottern också.

Vädret ser fortfarande bra ut och jag sov till nio efter att ha varit ute med Miro. Den jäkeln gick ner och väckte frun så hon också gick ut med honom en halvtimme efter att han och jag kommit hem.

Funderar på om det kanske är dax att plocka fram en bok och sätta sig och läsa i uterummet.
Det börjar bli tillräckligt varmt för de.


Kanske plocka fram grillen och slänga på några korvar

Ja vi får se

Ha det - kram

Jag gillar fjun är det OK

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Tackar tackar :D

2010-05-02 @ 12:18:56
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0