Lördag och varit ledig två dgr redan

Idag är det lördag och det har regnat, men nu skiner solen, hoppas det förblir så.
IKEA besöket ar trevligt och köttbullarna goda, så Ni som inte varit där ännu får åka dit.

Tjejerna ska snart iväg till Ullared och det var det tydlingen också några som aldrig varit på.
Tycker man om shopping och inte är så märkes bunden är det ett roligt och billigt ställe att fynda på.

Vi städa ur klädkammaren för vilken gång i ordningen vet jag inte och det blev tre säckar.
Nu kan man iallafall gå in och hämta vad man ska ha. Det är nog en av de jobbigast sakerna med att vara måna i familjen. Är man inte disciplinerad så blir det fort stökigt. Tänk bara alla disk när man är fem personer, det blir så myket av allting. Och alla vill ju inte hjälpa till, tyvärr.

Datan samlar mycket disk, glas tallrikar och godispåsar, chipspåsar, läskflaskor och annat konstigt.

Nu är det bara en vecka tills lille Oskar ska döpas, ska bli kul. Hoppas det inte blivit snö tills dess.

Idag ska vi ha helstekt kotlett och det luktar redan gott från ugnen. Tjejerna håller på och makeupar på toan, ögonfransarna. En ligger och sover, det blev sent i natt med kompisar och ny lägenhet.

En har redan varit i Malmö och tränat och sen på IKEA och köpt bord och kaffe till pappa, tack snäckan !!!

Nu håller vi tummarna för att hästarna springer som jag tippat och at Lotto bollarna rullar vår väg !

Ha en bra lördag - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt med dop, mysigt.

Ja when in rome var riktigt rolig, min typ av humor haha. Dear John var okej men inte mer hade nog förväntat mig för mycket av den men vart inte helt övertygad dock gillade jag bilderna. IFK slog Lugi, ja jag hörde det. Det är bra gjort men Lugi är inte i form nu. Tror dem har Drott borta i nästa omgång om jag inte är fel på det. Ja imorgon avgörs det, himla spännande och vi ska såklart dit och kika. Pappa ska dock åka till Trelleborg och kolla, träffa Prahl och fira ÖSKs tredjeplats bland annat.

Grillspetten är ruskigt goda. tack detsasmma :) Kram

2010-11-06 @ 15:43:28
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: VEONICA

sv: Hanna, dottern är 17 år, går frisörprogrammet på gymnasiet. Det har varit lite si och så förut pga av deras morsa som inte är riktigt frisk i huvudet, men nu är de så stora och kan sköta kontakten själva och har väl även insett att mamman har gjort dumma saker och så. Det funkar bra nu och vi har en jättebra kontakt :)

2010-11-08 @ 10:21:21
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0