Mulen grå trist söndag

Har ont i hälsenan efter gårdagens explosion i promenad, 15148 steg på en dag, nytt rekord så det stänkte om det. Hoppas jag kan få ihop mina tiotusen idag ändå.

Vägde mig imorse och jag fortsätter neråt, 104,3 kg  Kanske inte så bra inför Svälta Svin men jag bryr mig inte.
Det viktigaste är att få igång en rutin där jag motionerar och äter bättre.

Maten har både varit ett problem och inte de sista tre veckorna. Penga brist har gjort att jag inte kunnat köpa "skit" såsom godis läsk chips hamburgare osv.

Men jag har promenerat mer och det är bra, nu skulle jag bara komma igång och styrketräna också.

Har börjat fundera på om jag trots allt inte ska operera min hälsena. Fick god respons från min nya chef vilket gjorde att jag blev mer positivt inställd till det. Ska undersöka i veckan vad som verkligen gäller.

Nu närmar det sig med Ullareds besöket för mina damer. Inköpslistan är snart en A4 sida lång, med vad dom ska kolla. Nu ska vi bara kolla priserna här hemma så dom har något att jämföra med.

Den 11 dec ska vi ha firmafest på Big Bowl, julbord och bowling, det brukar vara jättekul och dom har fin mat också. Sillbordet brukar vara kanon.

Ni får ha en bra söndag och sen börjar en ny arbetsvecka.

Glöm nu inte lyssna på min låt från igår  " Tired of toin the line " med Rocky Burnett.

Ha det bra - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att träningen går framåt!



Yes det var en av mina bästa vänner som fyllde 20 år så jag åkte upp för hennes fest. Har inte hört den låten innan. Ha det!

2010-11-22 @ 01:01:55
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: VERONICA

Hej! Hur är det idag? Julbord/bowling lät ju inte helt fel! Vi ska ha jubord den 16:e på nåt som heter LeGarage i Umeå. Jag är tyvärr dock inte mycket för julbord. Tycker man måste äta av allt och blir så mätt....skulle det vara tacobuffet skulle jag vara lika så glad :D Vad ska du göra jul/nyår?

2010-11-22 @ 13:19:50
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter hoppfullt ju med ny chef, han verkar bry sig om sina anställda. Usch mina hälsenor plågade nästan sönder mig innan jag fick inlägg till mina träningsskor. Lyssnade på låten. Den passade faktiskt bra in på mitt humör för stunden. Hade aldrig hört den innan dock :) Alltid kul med ny musik, det inspirerar.



Igår var jag på julparad när de tände julbelysningen på den största gatan. Lite tidigt, men oj vad vackert det var :)

2010-11-22 @ 15:15:55
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0