Onsdag 17 nov

Veckorna går så ruskigt snabbt. Vi hade idag besök av en tjej som snart ska bli mamma och som tyckte att det inte var klokt, hon hade varit hos oss i 8 år.

Ok, jag har varit där i 37 år nu. Hur fort har inte det gått och hur mycket har hunnit hända under den tiden, massor.

Det är bara när folk börjar prata om åldrar som jag tänker på hur gammal man håller på att bli, fy.
Och när man ska göra något fysiskt ansträngande, då märks det att man inte tränar längre.

Jag måste skärpa till mig och komma igång, kan Ni vara snälla och komma med tips till mig ??

Jag har snackat om beach 2011, nu efter nyår ska dom ha en tävling i 8 veckor som kan vara en språngbräda.

"Svälta svin "  hade dom tänkt döpa den till, den som har gått ner mest procentuellt på 8 veckor vinner potten.
Vi skulle satsa vars 100 kr. Jag bryr mig inte om pengarna det är viktigare ur hälsoaspekten att jag går ner 16 kg.

Två kg per vecka verkar det inte rimligt ???  Isåfall är jag nere på 90 kg och det är väl inte helt fel.

Nu ska jag gå ner och se  NIKITA, den verkar bra, såg första avsnittet, frugan spela in andra, men det har vi inte hittat, så förmodligen har hon spelat över de med någon av sina såpa serieer.

Ha det bra alla - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fastnade också framför Nikita ikväll.



Ja jag tror vi tänker väldigt olika faktiskt. Haha ja tjejer är bra på att förstora upp problem och analysera saker och ting till oändligheter. Killar brukar hellre vilja släppa det och gå vidare.



Två priser blev det. Ante vann årets genombrott och sen fick klubben fair play priset. 50.000 kronor är mycket pengar för en damfotbollsklubb.

2010-11-17 @ 22:24:45
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har faktiskt ingen aning om hur det kommer fördelas i klubben. Det är ju A-lagets pengar. Det är där det tjänats in, i allsvenskan. Men det är hur som ett lyft för en klubb som går runt på 3.5 miljoner/år. 50.000 räcker till att betala en halvbra spelare en hel säsong :) I herrallsvenkan skulle det knappt räcka till en månadslön.

2010-11-18 @ 00:03:00
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nikita har jag ej sett. Vad är det för genre? Ja katterna är fem år nu så de har varit längst. Men jo de rangordnar sig rätt väl ändå men valpen testar som bara den och det brottas rätt rejält härhemma emellanåt :) Låter som en bra grej det där svälta svin :)

2010-11-18 @ 08:10:10
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du får tjuvstarta lite så kanske du har bra chans att vinner du sen :)

2010-11-18 @ 13:01:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0