onsdag 24 nov

Ska lägga mig , har precis varit sista rundan med hunden, man hkan ju knappt hålla balansen därute.
Gångbanorna är rena isbanorna, man får gå i snön på gräset.

Nej jag är inget fan av snön, bort med den och låt den komma den 22-1 jan. Sen kan det bli varmare igen.

Är fortfarande duktig med mina steg, är uppe i ca 245 tusen och det är ju 6 dgr kvar på månaden.
Så mitt mål att komma över 300 tusen steg verkar jag skulla kunna klara.

Imorgon förmiddag ska vi ha brandtíllsyn, man ska kolla våra gasanläggningar så jag får bli hemma tills dom varit här, mellan 8-11.

Godnatt sov gott - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt, det är bra med mål! Det driver en.

Hihi ja jag behöver också en ny att kladda i. Den där kalendern jag skrev om var mest för att driva med Linus som är med i den. Han var sååååå kaxig när de skulle ta bilderna förra veckan. Men nu när hans mamma sett dem blev han mer pryd ;) Men jag ska helt klart ha den hos mig. Lite kul faktiskt.

Nej ingen med damlaget, då jävlar hade det väl blivit liv i luckan kan jag tänka mig. Alltid mer laddat när tjejer kastar kläderna. Minns debatten 2009 när vi tog en reklambild inför en match och slängde tröjorna, poserade med nummer klistrade på ryggen då "sålde vi oss" och tog bort det seriösa med sporten. Tror ingen säger sånt om RIK.

Vi åker om exakt en vecka, på torsdag! :)

Ja Zlatan han är i målform nu, härligt att se. Och det är inga dåliga mål han gör heller.

2010-11-25 @ 07:42:44
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad bra du är, såklart du klarar det :)

2010-11-25 @ 10:49:22
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: MATHILDAAZ ღ - vinn armband

SVAR Nja inte så mkt :)

2010-11-25 @ 17:05:06
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0