Slut på helgen

Martina har fyllt år idag 25, hoppas hon hade en bra kväll igår. Hannah och de andra ordna en surpris fest för henne. Bindel på och en tur i stan innan dom ledde upp henne i hennes egen lägenhet. Där vänta vänner och mat.

Sen en tur på något dansställe.

Idag körde vi Jenny och hennes vän Evelina från Polen till flygplatsen, dom ska vara i Budapest fem dgr.

Får väl rapport senare. De andra var på julskyltning och nu förbereder dom present till mamma
som fyller år den 3:e.

Det blev inget Ullared igår för det snöa hela fredagen och på natten när dom skulle iväg vid halv fem, så dom ställde in den 25 mil långa bilfärden, väldigt klokt tycker jag.

Jag har skottaat snö och fått ont i axlar och nacke, tål ingenting nu för tiden.
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med min nya chef, ska bli intressant.

Ha en skön natt - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Budapest är en himla härlig stad!! Var där i januari.

Nja det beror nog på om man ser mig eller inte men jag tror inte alla kan se skillnaden men mina vänner säger att jag ser lyckligare ut. Nej duger man inte till är det inte mer att göra, man kan intevara med än den man är. Tack!

Jadå jag ska ta hand om honom. Ha det bra. Kram

2010-11-28 @ 23:40:33
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: MATHILDAAZ ღ - vinn armband

SVAR Haha jasså!

2010-11-30 @ 21:47:16
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: VERONICA

Åh älskar Budapest, fast en del otrevligt folk träffade man ju i affärer o dyl. Såna du vet utan servicetänkande. Fast såna finns ju överallt. Låter dessutom skoj med överraskningsparty!

Hoppas nacke och axlar känns bättre!

2010-12-01 @ 16:18:04
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0