Söndag 14 nov

Dopdag för Oskar idag och det blev en fin dag. Kyrkan jättefin, god mat och god tårta och Oskar var på sitt soligaste humör. Toppen.

Nu är det en ny vecka och jag ber om ursäkt för att jag var så dålig på att skriva under förra veckan.

Har en favoritlåt som jag hoppas Sandra och Emma kunde hitta och lyssna på.
Rocky Burnett och Tirde of toin the line.

Bad Hannah om hjälp att lägga upp den på bloggen, men antingen har hon inte läst mitt sms, eller så har hon inte haft tid, eller lust.

Ha en bra börja på nästa vecka, nu ska jag gå och lägga mig, för det är bara tjafs därnere.

Sov gott mina vänner - kram på Er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad härligt med dop :) Mysigt och fint.



NEj du har fattat helt rätt, jag ska på fotbollsgalan i år. Blev glad när jag fick en inbjudan av förbundet det händer inte ofta. Vi är två från vår klubb, dock går vi inte ihop. Och så kommer ju Antepante hem från Tyskland också och lär väl vinna :) Hoppas på det!! :)

2010-11-14 @ 22:24:51
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: VERONICA

sv: Jovisst är det så. Barnen har väl haft lite problem med att deras mamma är lite knepig och sagt/gjort dumma saker både mot dem och för att förstöra relationen med pappan men nu är det kanonbra mellan oss och barnen. Delvis för att de växt upp och insett alla osanningar och dessutom är de rätt leds att bo med henne för hon har bara ett läge...gap och skrik i alla lägen, litet som stort. Bilder från dopet? Får man vänta sig några såna?

2010-11-15 @ 01:20:33
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Antonia Göranssson, hon spelade med oss tills i somras och nu är hon Hamburgproffs :) Hann bara träffa henne lite snabbt idag emn hon bråkade med sin mamam så det avr lite avsträngt haha. Men vann gjorde hon, årets genombrott.



Absolut. En riktigt kul kväll och jag är himla nöjd. En helkväll med middag och massa dricka och jag är endast 70 kronor fattigare. Ibland är det fint att vara enda tjej-representanten haha.

2010-11-16 @ 02:50:41
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0