Torsdag 4 nov

Har tagit ledigt för att umgås lite med familjen, som också är lediga delvis. Frida har lov och några av de andra har inga jobb för det är mindre barn på dagis.

Idag ska vi åka in på nya IKEA på Svågertorp, har aldrig varit där så det kan bli kul. Blir nog så att vi äter middag där . Om det går.

Såg Ni den nya serien igår NIKITA ? Den var ganska bra . Ikväll är det Criminal MInds och Human Target, tillhör också mina favoriter.

Några dagar kvar tills allsvenskan är slut, vem ska ta hem det ? MFF eller HIF ? Blir spännande.

Ni får ha det så bra - och tack för alla värmande ord när min vän Pysen dog. Love

Ha en bra dag - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också till IKEA.

Nej det är ingen trevlig vana det där. Dock ser det inte sååå illa ut i verkligheten, fick öka upp kontrasten rätt rejält så att det skulle synas. Annars såg det ut som en helt vanlig hand och det visar inte upp en ovana direkt. Allt för konsten haha. Snarkningar kan man nog inte hjälpa men det är ibland så man blir galen när man sover bredvid någon som snarkar. Då gäller det att somna först annars är man körd haha.

2010-11-04 @ 12:42:36
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASsnygga :D

2010-11-04 @ 15:21:48
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Emma

Åååh IKEA :D Jag ska försöka ta mig dit när jag ska till Edinburgh. Måste äta lite köttbullar ju :)



Mmmdet var superroligt att vara smurf. Nej faktiskt så trillade det av ganska lätt. Var kvar under naglarna några dagar dock :P Mmm det var roligt! Ja, tummar, ben, armar, allt håller jag :) Hur är det annars?

2010-11-05 @ 11:21:47
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh älskar IKEA. Vi har 25 mil tillnärmsta tyvärr :( Freja är en lab/golden/flatcoatedretriever blandning :) Växer så det knakar! Trevlig helg på dej!

2010-11-06 @ 10:30:30
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0