Varför detta regnande

Va tradigt med detta regnande, det är så svårt att få ihop stegen när det vräker ner. Då är det inte roligt för Miro vill inte gå sina rundor. Och då kommer jag inte ut.

4 dgr kvar till Ullared, undrar om dom handlar något till mig.

Idag gick Martina och skulle hämta kaffe och te till sina kollegor inkl modern. När hon är på näst översta trappsteget snubblar hon och tappar alltihop, varpå flera far ut i trappan och hittar henne.

Modern skrattar men går efter nytt till dom och när hon kommer till näst översta halkar hon i det våta och tappar grejorna ännu en gång. Tur att dom såg det komiska i det hela.

Ingen Big Bang Theory kl 18 idag vad tråkigt. Ska åka till jobb i Malmö och hämta Petra kl 22.30 ingen höjdare precis.

Ni får ha en bra dag och sen hoppas jag Ni läser lite noggrannare när jag frågar Er.
Inte om Ni hört låten " Tired of toin the line" utan om NI tycker den är bra ??

Ha det bra - kram

Kommentarer
Postat av: MATHILDAAZ ღ - vinn armband

SVAR Ja precis!

2010-11-23 @ 07:26:34
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Inte roligt att få en utskällning för något man inte gjort :(

Hoppas det löste sig!



sv: Jag tittar inte så mycket på Tv men följer "Bonde söker fru", "Robinson" och "Ensam mamma söker" iallafall ;)

2010-11-23 @ 09:56:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Regn här också, men det är ju Skottland trots allt. Dock ska det tydligen snöa till helgen, men man vet ju aldrig...



Mmm helt klart. Det är så man överlever mörkret helt enkelt :) jajamän University of Aberdeen. Kunde inte vara bättre. Campusområdet där jag bor är i Old Aberdeen så det är som en liten by och sen på gångavstånd ligger stan och Union Street med allt en storstad har :) Perfekt blandning! absolut. Skaffade mig en skotte nästan på direkten, med kilt och allt ;)

2010-11-23 @ 19:56:37
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0