En jobbig helg

Vår käre vän och kelig kamrat Pysen dog i fredags, han var en alldeles för go katt. Kom alltid och kela med mig när jag satt i soffan. Ville lägga sig över bröstet och bli klappad. Likaså när man låg i sängen och vila, då kom alltid han och Miro och lade sig längs sidan.
Vi killar delade säng och det är så tråkigt att han inte finns hos oss längre.

TFF fortsätter imponera mot Göteborgs lagen. Vann igår igen trots underläge och är nu uppe på femte plats.

En annan som fortsätter imponera utan att det ser ansträngande ut är Maharaja, trots dödens glider han bara undan på upploppet till vinst !!!  Hoppas han är på topp i januari i Paris.

Nej jag känner mig så trött, är fortfarande förkyld, det är nog det som är anledningen. Ska gå och vila en stund.

Ni har väl inte glömt ställa om klockorna ?

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, det smakade gudomligt! :D riktigt go maträtt! :D

2010-10-31 @ 12:03:42
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad jobbigt :(

Vi var tvungna att ta bort våran katt för några veckor sen, det jobbigaste jag gjort på länge, SORG!!!

2010-11-01 @ 11:16:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0