Fredag till slut

Veckan är slut och jag kom iväg och träna, iallafall en liten stund. Vägde mig imorse och vågen stannade på
105,8 kg, ungefär som det varit hela året. Så nu är det dax att börja gå ner.

Gick 13210 steg idag vilket är ca 3000 steg mer än vanligt, alltid något.

Ingen vidare tv-kväll, inget Doobidoo som annars är mitt favorit program.

Imorgon ska vi iväg och hälsa på barnbarnet en stund, sk abli kul och se hur myket han vuxit.

Sen ska jag bli rik på hästarna, vann hela 9 kr i onsdags, hoppas på att antal noll0r efter de imorgon.
En hundra tusen hade inte varit dumt.

När jag var och handla på Maxi ikväll blev det tvärstopp, alla scanningskassorna lade av.
Så vi fick stå och vänta ett bra tag.

Nu ska jag gå och lägga mig - kram och sov gott

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med träning! :) En liten stund är ju alltid något, bättre än ingenting och då blir det dessutom lättare nästa gång.

Jo det är ju en bit men jag brukar ha min kompis som powerwalk/löparkompis och hon bor på Davidshall. För jag gillar Pildammarna, har alltid gjort det. Men det är väl för att jag är MFF-tjej i hjärtat. Så jag är nästan uppväxt där i området!

2010-10-16 @ 00:18:54
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Åh, lycka till med träningen!



Blev inget barkbröd, vi fick problem med att mala det till mjöl, så det ska få torka lite mer :)

2010-10-24 @ 14:46:55
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0