Kväll efer en underbar söndag

TFF slog Djurgården med 3-1 det var skönt, nu måste väl det allsvenska kontraktet vara säkrat. Det är ju en oerhört jämn allsvenska i år. Fortfarande inte klart vilka som åker ut eller som vinner.
Där håller jag på Malmö, nu när inte TFF kan göra det.

En ny vecka står på glänt och jag ska försöka komma iväg och träna på gymmet imorgon och få ihop över 10000 steg imorgon också. Kanske kan komma upp i över 300000 på hela månaden, ska iallafall försöka.

Sov gott alla vänner - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, hoppas MFF tar en trea imorgon. HIF får gärna tappa samtidigt :)



Yes, 31-31 till slut. Stämmer bra det. Johan Pettersson värvades eftersom IFK fick en skada precis innan premiären, så Jeppe Larsson ringde och frågade om han inte kunde spela. Nja, jag har i och för sig bara sett honom spela två matcher nu men jag tycker han håller hög klass fortfarande. Nio mål idag talar för sig själv. Det är en klasspelare. Ja, jag håller på RIK... i alla fall lite. Bara pga att min kompis är kapten i laget. Så då blir det ju att man håller lite på dem.

2010-10-17 @ 23:10:59
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0