Lördag 23 okt

Fredagen ar helt ok på jobb och sen var det Doobidoo på kvällen. Och vilka gäster, Stefan Holm var helt otroligt duktig, det hade jag inte förväntat mig.

Idag har vi sett Human Target från i torsdags och sen körde vi och lämna hästar och lotto. Hästarna var ingen succe det blev bara ett par rätt, får hoppas det går bättre på lotto.

Jag hade önskat drömvinsten eller iallafall så man kunde leva lite bätte än vad det är ju nu.
Visserligen är det mesta självförvållat, men omständigheterna har inte varit de bästa för oss.
Sju i familjen och bara en som har fast jobb, inte lätt.

Men nu är det som det är, ungarna är härliga och jaghar inte så många år till pensionen. Och då får man ju hoppas att det blivit bättre tider.

Lördagkvällen ser inte ut som någon höjdare tv mässigt.

Ni får ha det bra - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo men jag trodde han skulle vara ute längre än så men han hann tydligen med tillräckligt för att vara bakis idag så det var lika bra han gick hemåt ;) Nej jag tror nog inte det blir mer än syrrans matcher i helgen faktiskt. Var i och för sig en snabbtur förbi en kvalmatch i Malmö idag. En av killarna ville dit så vi såg första halvlek. Själv då? Blir det någon sport i helgen? Ha det bäst.

2010-10-23 @ 20:28:38
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0