Onsdag 13 okt

Var hos läkaren och man tog prover men hittade ingen orsak till de onda, du får avvakta och hoppas på att de försvinner på samma sätt som det kom ! TAck

Måste ta tag i min träning, jag har varit så jäkla lat, ingen gym träning sen augusti. Skärpning.
Ska försöka gå dit imorgon när jag varit med Frida på sjukhuset.

Fick fem rätt på hästarna ikväll och vann den fantastiska summan av 9 kr. Spelade för 14 så det blev förlust med fem kr.

Tjejerna skrattar och för ett jäkla liv, ska lägga mig tidigt och försöka sova något extra i natt.

Ni får ha det bra mina vänner - kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet. Vi får se vad som komme härnäst på föreläsningarna...



Jag såg fram till 2-0 målet, sen gick jag till puben med killarna och hejade på Skottland...de gjorde faktiskt en riktigt bra match. Spelade 2-3 mot Spanien, och det skulle egentligen varit 2-2. Har en holländare som bor här också, han är som tur är supertrevlig, men jag var nära att klubba ner honom idag. Men det blev fotboll i parken och Sverige fick tillbaks lite av sin heder där.

2010-10-14 @ 02:14:02
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack. Vad roligt att du tycker det, jag älskar att jobba med ungdomsidrott. Man får så mycket tillbaka av det och det är kul att se utvecklingen.



Ja mojito är min specialare. Det är mortlad lime, mynta, rörsocker, rom och sprite.

En del använder sig av pressad lime istället men det blir inte samma smak. Och rörsocker, inte strösocker. Då blir den för sliskigt söt tycker jag. En riktig god och fräsch drink.

2010-10-14 @ 12:29:19
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0