Sista dagen i oktober

Tiden flyger i väg imorgon är det november och det är snart jul och nytt år.
Den fjortonde ska vi viäg och döpa lille Oskar, ska bli kul att träffa honom igen.

Vi får en ny chef imorgon då den gamle blivit förflyttad, ingen vet vad det är för en person så det blir spännande.

Vi har satt på våra vinterdäck så vi är beredda på vinterväder, inte för att jag hoppas på det för jag tycker enbart det är jobbigt.

Det ska skottas och det är ivägen när man kör till jobb. Sen är det ju trevligt vid julen, men nej jag vill inte ha för mycket snö.

Alla tjejerna ska köra till Ullared den 27:e så nu sitter jag och skriver ner en lista på vad dom skulle kunna kolla efter när dom är där. Det är ju trots allt en hel del som är mycket billigare där.

Har Ni några förslag ???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill inte ha så långt mellan barnen, men har läst att det inte är bra att få dem för tätt, att barnen inte är redo för syskon. Men just nu har jag ingen pojkvän så det dröjer nog innan det blir fler, även om jag är sugen på fler redan nu :P

2010-10-31 @ 11:04:09
Postat av: Becca & baby

Glömde skriva i namn och bloggadress :) Förra kommentaren var från mig.

2010-10-31 @ 11:04:36
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul med Ullared, faktiskt aldrig varit där så jag har inga bra tips.



Tack. Ja, TFF gör bra ifrån sig men jag är inte förvånad. Bra spelare och en av de mer kompetenta tränarna i Sverige. Usch vad tråkigt, det är tungt när man förlorar djur =/

2010-10-31 @ 11:44:27
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja det är nog gott! :D

2010-10-31 @ 14:19:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan inte fatta att det är November...två månader kvar på 2010. HAllå började inte det precis??



Ånej, lilla Pysen :( usch. Jag saknar mina gulle-katter. Pratade med den ena i telefon häromdagen och han spann så gott! usch, jag känner med er. Det är så hemskt när det händer!



Gött för Trelle. Min morfar bor där ibland när han inte bor på Cypern och han är TFFare till max. Jag håller dock tummarna för mitt MFF nu :)



Jag har aldrig varit i Ullared faktiskt. Det står på min att-göra-lista.

2010-11-03 @ 23:09:44
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0