Söndag 10 oktober

Har inte skrivit på jättelänge, livet är tufft just nu och jag har inte orkat med detta.
Idag har vädret skiftat, dimmigt och kallt som bar den imorse och sedan strålande solsken och vindstilla.

Har varit ute två ggr och promenerat i det vackra vädret.

Har en sån jäkla huvudvärk som inte släpper. Spänningar i axlar och nacke.

Hannah och jaghar städat i vårt allrum som såg ut som jag vet inte vad. nu har vi börjat planera för en kontors plats där vi skulle kunna samla lite pärmar och räkningar och annat som man måste spara på.

Känns bra. Vi ska försöka organisera där nere också, blir mycket skor och kläder när man är fem i familjen.

Vet inte vad det blir ikväll, Indiana Jones eller, härme förklarar jag Er Larry och Chuck eller Flightplan.
Bra filmer allihop.

Have a good life friends, soon a new week.

Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Undrade var du tagit vägen! Hur är det med Dig egentligen? Grattis till att du blivit Morfar :D



sv: ja jag har köpt en iphone. På fredag hämtar vi freja, vår åtta veckor gamla valp :) Ska bli så spännande. Sköt om dej!!!

2010-10-13 @ 23:06:32
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0