torsdag morgon

Har haft ont i axlar och nacke oh därför huvudvärk ett par dagar. Det drar så i verkstaden så jag får ont.
Får skaffa halsduk och ha på när jag jobbar eller nåt annat för att hålla värmen.

Igår snöade det en stund, men vad jag kan se så ligge det inte kvar på marken. Tur.

Snart slut på den här veckan, helgerna är sköna när man kan vila upp sig lite.

Zlatan har inget flyt för tillfället, hoppas det ändrar sig.

Ska ner och äta frukost, ikväll får jag se om jag kommer iväg till gymmet.

Ha en bra dag - vänner - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas med det ändrar sig för Zlatan!! :)



Nej magen den är dum ibland, det är stressen som tar ut sin rätt anar jag. Usch ja det blir lätt mycket drag nu i dessa kyligare tider. Ja nu är det helg på gång och det känns SKÖNT! Ha det fint.

2010-10-21 @ 23:01:37
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0