Lördag 9 april part 2

Har nu varit ute i två timmar, först med hunden sedan själv. Det var jättehärligt där det var lä, men på öppna platser blåser det fortfarande. Har varit i väg och tippat hästar och hoppas jag har tur i dag, ser lätt ut i de fyra första loppen. Men dom brukar ju inte köra som jag tippar, annars har jag fem hästar i de båda sista loppen och det hade kunnat höja ev vinst lite.

Får tillbaka på skatten och funderar på om jag ska unna mig en Kreta resa ? Har bara råd till mig själv och hustrun har andra prioriteringar, men vill nog väldigt gärna hon med OM vi hade haft råd.

Men hade inte OM funnits så hade ju allting varit mycket lättare, hur gör man ??


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsvejs :) Mmm han är härlig min pojke :D Om bara fyra dagar har vi varit tillsammans i 6 månader :) Ibland går tiden fort. Bara två månader kvar av terminen och sen är första året på uni i SKottland förbi..



Mmm hörde från min syster att det blåst. VÅra soptunnor, basketkorgen och katterna flög runt tydligen... SOl här idag igen och alla blommor luktar wunderbart :D



Åh, har inte sett den men har tänkt göra det ganska länge. Kanske man får göra då :) Ska försöka blåsa över lite sol till Sverige. Jag kommer ju hem på måndag, så jag kanske tar den med mig :P

Kram

2011-04-09 @ 15:56:03
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch det låter inte alls trevligt, hoppas allt löste sig och blev bra då :)Låter lite småskumt med spray , men jag antar att det är något som connectar näsa och öron vad det gäller tryck etc.



Jag ska försöka. Flyger hem senare idag :)Hade 20 grader och massa sol igår, mycket härligt!!



Det enda jag vet är att vi åkte mycket på friluftsdagar dit. Och jag tror att om jag inte minns fel så är det denna sommar som det faktiskt ska vara någon form av militär aktivitet där ute...mer än så vet jag inte.

Kram

2011-04-11 @ 10:52:06
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0