Lördag 9/4

April månad inte klokt vad tiden går. I veckan sprängde jag ett blodkärl när jag styrketräna. Körde biceps när det small till i huvudet och jag blev riktigt rädd först. Sen vila jag och fortsatte, nästa dag kom någon och fråga vad har du gjort med ögat ? Hade inte sett att det blivit rött i ena kanten.

Promenaderna har gått riktigt bra, gick all time high i veckan med 20085 steg på en dag.

Vi har fått stegräknare av chefen på jobb och det börjar en landsomfattande tävling på måndag.
Alla våra kontor och verkstäder ska vara med. Kan vara kul och jämföra sig med övriga.

Ska testa stegräknaren i helgen så jag får rätt på den. Märkte igår att den funka nog ok på jobb när jag hade den fäst i livremmen, men när jag byta till joggingbyxor så blev nog inte alla steg räknade.

Så idag har jag en livrem utanpå joggingbyxorna och min mobil som jag räknat steg på tidigare, så får vi se.

Allsvenskan i fotboll har börjat och hockeyn är inne i finalspel, ja då är det vår !

Ni får ha det så bra så återkommer jag senare med utvärdering av väder steg och andra livsavgörande händelser.

Har försökt hitta Er på facebook men jag har inte lyckats. Men det beror kanske på att NI inte är där.

Ha en jättebra lördag vänner - kram på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0