Tisdag 11 jan och min namnsdag.

Tog ledigt idag eftersom jag skulle på årligt samtal med läkaren angående mitt Waran intag, sen jag haft några proppar i lungorna. Allt verkar bra och jag skulle fortsätta, efter som jag haft två st.

Kosten fortsätter att fungera, inget godis, choklad kakor läsk osv. Och nu känner jag mig inte så irriterad längre.

Äter fem mål om dagen och det verkar till att fungera, tills imorse hade jag gått ner 3 kg sen nyårs dag. Hoppas det fortsätter. Mitt mål är först att komma under 100 kg, sen 90 kg och slutligen 85 kg.

Enligt BMI ska jag väga mellan 60-78 kg, vet inte ens när jag gjorde det sist, måste ha varit i tonåren.

Tänkte försöka gå ner 3-4 kg i månaden då kanske man är nere nåt så när framåt semestern.

Håll tummarna, Hannah tog före kort som inte lämpar sig för publicering. Men i och för sig har Ni sett "badpojken" från sommaren 2010, så det kan ju kvitta.

Nej nu ska jag faktiskt gå och vila en liten stund, kan väl vara en bra ide innan resten av familjen dyker upp.

Kram och ha det bra.

Kommentarer
Postat av: VERONICA

sv: Hej! Va bra att du kommit igång med träning. Hur ofta tränar du?Vi tränar på gym- Idag började jag med crosstrainer 15 min, sen körde jag ben 45 min, sen avslutade med cykling 10 min + stretching. :D Jag jobbar för att bli badflicka 2011 ;) haha

2011-01-11 @ 15:35:11
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Vad skönt att träning och diet går framåt, det är ju när man märker av resultaten som man blir peppad på att fortsätta :)



Det är inte klart än vart UVM blir, de ska ju delas in i grupper och allt vad det är. Men det ska bli spännande, är väldigt stolt kan jag lova. Ja nu är det snart dags för herrarna att dra igång, jag jobbar för fullt med det hela och alla förberedelser. Jo, det var bättre förr när man snackar handboll. Men jag kan säga efter att ha lärt känna U21 och följt dem att vi har en ljus framtid också, där finns några roliga tekniker. Wislander är tränare till många av dem och det där är en riktig handbollslegend :) Dagens handbollslandslag är... lite torrt och trist. Om man ska vara ärlig. Det är inga gurkburkar eller flygande köttbullar inte. Och så undrar dem varför handbollen är halvdöd i Sverige trots framgångar, man måste marknadsföra sig också. Vara lite entertainer. Bjuda på något extra.



Detsamma, detsamma! Kram

2011-01-11 @ 17:15:37
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis på namnsdagen i efterskott :)



Jag är superdålig på det. Blir nog bättre efter exams. Har bara hängt alldeles för mycket med pojkvännen sen jag kom tillbaka, borde plugga...

Låter bra med träningen ju. Ska köpa nya löparskor nu i månaden och börja ta mig tillbaka till mitt forna extremt starka jag. Man orkar så mycket mer då. Om jag pressar mig själv kan jag göra en hel del, men just armhävningar har jag dålig teknik på också. Tell you what, jag ska räkna efter nästa gång... blir nog dock inte förrän om två veckor när proven är slut.



Det är väldigt mycket, men så är det ju inte bara SKottland, utan universitetet också...men jag trodde sverige var illa men det är värre här.

2011-01-13 @ 20:45:46
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0