Första måndagen på semestern

Long time no here from me, hoppas jag kan vara lite mer på hugget under semestern.
Har läst tre böcker som varit bra, Kepler "Paganinikontraktet" mycket bra.
Lisa Marklund och en annan kille, "Postcard killers" och Dan Brown "Den förlorade symbolen" mycket bra.

Heja Sveriges Damer i VM fotbollen, hoppas det går lika bra mot Japan så dom får möta USA i finalen !!

Allting har gått sönder här hemma, torktumlare, kylskåpsdörr, spisplatta slutat fungera, glashällen spruckit, Petras laptop kass, vårt modem till fasta datorn sönder.

Ska bli underbart skönt med två veckor utan direkta krav, idag var jag med yngsta dottern på Universitets´sjukhuset i Malmö för kontroll av bentätheten, allt var bra.

Jobbet har ringt mig två ggr idag, första redan fem i åtta på morgonen, som tur var var jag ute med Miro så jag var uppe, telefonväxeln fungera inte, och vad ska jag göra åt de ???

Sen hade dom glömt mitt lösenord för att kunna använda när dom skrev order och gjorde frakter.

Frida håller på och steker Chorizo, de får bli dagens middag.

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0