Fredag 15e em.

Har fått min kallelse till operation av hudförändring vid tinningen, dom trodde det var ofarligt men ville opererera bort och skicka på prov. Man får ju hoppas det är ofarligt och att dom inte skär fel vid tinningen så man får något annat handikapp.

Just nu tycker flera att jag är fubbik, vilket säkert stämmer.

Datorn har kapats av Petra så jag får ta chansen när hon går in. Hon kör MSN med en kompis som är nere i Spanien.

Ringde jobb och fick höra att våra nya möbler kommit, dom ska börja med nytt golv och måla väggarna, nästa vecka.

Fick för mig att Sverige skulle möta Frankrike, men fick besked av min vän att det är Brasilien som gäller och de kan ju bli tufft, men i och för sig tycker jag inte dom är så bra som lag. Dom har många bra individuella spelare.

Ikväll blir vi kanske ensamma för tjejerna skulle på filmkväll hos en kompis.

ha det bra - kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det är ofarligt!



Hawaii var helt underbart! :) Finns massvis med bilder i min kategori "Resor" :)

Hawaii Five-O har jag aldrig sett, men borde kanske göra det :) Vet att vi åkte förbi ett ställe där de hade spelat in lite därifrån :)

2011-07-15 @ 17:24:22
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0