Fredagen 15 juli för andra gången

Första gången försvann tydligen mitt inlägg i cyber space. Så jag provar igen.
Nu kommer jag inte ihåg exakt vad jag skrev men det var väl något om det regn som faller och har fallit några dagar. Vi har idag en bloog-hörba i uterummet min dotter Hannah och jag.

Läs hennes blogg "hannahochmartinanevergivesup.blogg.se" Dom skriver om livet och killar och vardagen.

Precis som jag, förutom killar, jag hade hellre skrivit om tjejer men det göra man inte längre.

Dam VM i fotboll är förståss mycket tjejer men dom är väl mest intresserade av fotboll just nu.

USA har några ganska snygga tjejer, målvakten Hope Solo och deras högerback, Krieger tror jag hon heter.

Men nog om de. Nu börjar det ticka iväg mot avfärd till Kreta, den 13:e augusti sticker jag och frun och Jenny iväg. Jenny ska hälsa på sina gamla arbetskamrater och vi ska bara njuta.

Som grädde på moset fråga mina äldsta dotter Linda om inte hon och hennes man och mitt första barnbarn Oskar kunde följa med, självklart, finns det bara plats så, och det gjorde det.

Så en vecka efter vi kommit ner kommer dom ner och är där en vecka, det ska bli så kul !!!!  :))

I onsdags blev vi bjudna på våra tjejers kompis födelsedag, vi hade inte varit där förut och jag hade varken träffat hennes mamma eller pappa. Min fru hade träffat mamman genom jobbsök för några år sedan.

Så kul vi hade och det klicka verkligen direkt, sånt är roligt när det händer.
Go mat och trevlig lekar förgyllde kvällen. Tack Jenny M

Har läst väldigt mycket även innan semestern, har nog läst 4-5 böcker. Det är min tid att läsa när jag kan sitta ute eller i uterummet. Inne resten av året är inte lugn och ro nog för att läsa.

Har läst två böcker av Dan Brown och sen Keplers, Paganinikontrkatet. Dom tre var riktigt bra.

Nej nu får jag försöka publicera detta och hoppas på att detta inte också försvinner.

Hoppas Ni har en skön sommar - kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hope Solo verkar det vara många killar som fastnat för.

Nej här är det regn och rusk med, trist. Skulle ut och "stötta" lite i regnet dock. Ska orka med en liten stund i alla fall. Vara snäll tjej haha.

Jo de spelar en match borta också på Färöarna, så det gäller att vinna den med men det var klasskillnad.

Jadå jag tror tjejerna kan ladda om, dock tror jag Brasilien kan bli en riktigt tuff match. Likt Japan. Så vi får inte överskatta vår egen trupp. Men jag tror det. Och in med Ante säger jag, hon skapade i alla fall liiiite kaos senast.

2011-07-15 @ 15:28:17
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Anna-Johanna ♥

Fin blogg, allt bra? :D

2011-07-15 @ 17:30:43
URL: http://annajohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0