Söndag 17.21

Gick precis en runda med hunden, lite folk ute och promenerar så fort regnet håller sig väck.

Tjejerna for iväg och skulle äta, själv har jag fått ont i magen så fort jag stoppat i mig något, så jag får nog hålla mig till aktivia eller actimel idag.

Annars hade en pizza inte varit dumt.

Vad har du för favoritfilm fick jag som en fråga, kan inte komma på någon i en hast. Man harsett många bra, men jag kommer inte på namnen just nu. Gillar mest action eller komedi, men en och annan kärleksfilm är väl OK också.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Okej :D

Det var jätte gott :D bilder finns på bloggen ;)

2011-07-17 @ 18:47:21
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0