11 juni lördag

Mina döttrar måste lära sig hitta, jag får göra en tävling för dom i sommar, hur man tar sig fram i
Skåne med vägbeskrivning.

Idag började förmiddagen med mycket promenader, men sen hamnade vi i solläge i trädgården och där låg vi tills det var dax för tjejerna att görasig klara för middag med arbetskamrater.

Så jkag tog yngsta dottern Frida med mig ner till en pizzeria i stan och så satte vi oss på uteserveringen och tog en pizza, coca och öl. Det var riktigt mysigt, sen körde vi hem och gjorde en Irsih coffe och satte oss i trädgården.

Vi fick lite senare besök av svåger och svägerska och fr och döttrar kom hem och gjorde oss sällskap.
Där satt vi en stund och prata, sen gick vi in och såg en film.

Och nu har jag varit sista rundan med Miro, så nu väntar sängen. Alla andra har redan lagt sig.

Ha en skön natt - kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Ohja, håller på och gör ett inlägg nu, men tar ett tag att ladda upp bilderna,har inte snabbaste nätet :P

2011-06-11 @ 23:15:47
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som mg det jag hittar verkligen INTE ;)



Tack tack :) Nej jag mår bra faktiskt trots party två dagar i rad, konstigt nog är kroppen med på noterna så nu ska jag och se en av studenterna från i fredags spela fotbollsmatch med en vän. Tack tack :) Ha en fin söndag!

2011-06-12 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0