4 juni 12.05

Klippt häcken på utsidan, Hannah gjorde det. Klippt gräset, Gittan tog halva och jag halva.
Fikat med jenny och nu solar vi lite, det gäller att dricka vatten för det är varmt.

Har tippat hästar för 10 kr, det räcker om jag har tur och dom kör som jag tippat.

Petra är i Turkiet på kort weekend och Martina är me Mark hos min äldsta dotter i Stora Köpinge över helgen.
Vi skall åka dit och hälsa på imorgon, skall bli kul.

Det är så kul att det går så bra med systrarna och att dom tar kontakt med varandra.
Jenny och Linda skall åka till Stockholm i september på något som heter Super Saturday, på Globen.

Sen skall Jenny utbilda sig till instruktör också till hösten.

Nej ut i solen.  Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej det har varit tungt för Tom och hans killar den här säsongen, synd. Ja men Moldavien var ju ingen tokmotståndare, vore konstigt om de inte tog dem.

Vad skönt med Kreta, skönt att komma bort på lite semester :)



Med mig är det fint, själv?



Jo, Antonia är hemma nu i stan och tränar med laget fram till VM så jag träffade henne för bara ett par timmar sedan. Riktigt roligt att hon fått chansen, hon tycker det är STORT :) Och jag ska iaf ner och se en match i Tyskland när de spelar. Kram

2011-06-04 @ 20:15:45
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0