Fredag 10 juni - blev en fin dag

Hade tagit mig ledigt för att följa med Frida på sjukhuset i Malmö. Så det blev sovmorgon till halv sju. När vi kom till UMAS så slapp vi leta parkering, mot att vi fick en liten bit. Letade efter ingång 74 vilket visade sig vara Kvinnoklininken. Efter avslutad undersökning skulle vi gå och ta prover på labb för deras sköterska var ledig på avdelningen.

På labb fick vi sitta och vänta 17 nummer innan vi ens fick anmäla oss, sedan fick vi ett nummer som där var 23 före oss på. Tiden gick ut på parkeringen så jag fick gå och lägga på mer pengar.

Hann tillbaka precis innen Frida skulle in. När vi sedan kom in var det en nybörjare som skulle ta proverna, usch för Frida som är så rädd.

Sen visade det sig att man skulle varea fastande till något prov så vi kunde inte ta proverna iallafall, ????????

Då hade vi alltså sutti 45 minuter i onödan och väntat. Frida hänger med mig på måndag morgon och tar sina prover när jag tar mitt Waran prov här i Trelleborg.

Sen körde vi hem där äldsta dotter med barnbarnet Oskar satt och vänta på oss. Så jag körde och köpte lite bullar så vi kunde fika och prata.

Efter det tog vi en promenad för att Oskar skulle somna, vi gick ner till dagiset där fru och ena dotter jobba och hälsade på . Sen gick vi hem och fortsatte chilla i trädgården och prata och umgås.

Sen tog vi en tur till lekplatsen där Oskar fick prova våra nya gungor. Kul

Sen kom Gittan hem och fick krama och hålla Oskar en stund, innan det var dax för hemfärd.
Miros halvbror Shaft behövde gå ut och luftas. En underbart trevlig dag.

Innan Linda stack hem fråga hon om inte dom kunde få följa med till Kreta, va kul de hade varit.
Så nu ska vi se om vi kan fixa några skapligt billiga platser till dom.

Nej nu ska jag gå och lägga mig klockan slår snart spöktimmen  00.00

Kram alla vänner - sov gott  : ))


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så jättemycket! :) Jag kommer uppdatera när jag är borta också :)

2011-06-11 @ 04:37:47
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt att få en nybörjare när man redan är nervös!



Ja gårdgaen var hur bra som helst :) Kram

2011-06-11 @ 11:53:24
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0