Måndag 28 mars

Ännu en jobbedag till handlingarna. Det rullar på bra med Petra som hjälp, hon är duktig. Har hört på facebook att mina kollegor har otur med vädret i Thailand. Regnar väldigt mycket där.

Semesterplaneringen här hemma ska vara klar och chefen var inte riktigt nöjd med att vi alla tagit
semester v27-29. Men har vi folk som kan skriva order och skicka gods så var det ok, Det är ju det jag lär upp Petra till. Vi får se längre fram.

Efter en tråkig början på dagen, blev det solsken och jättefint. Vet inte vad som hände efter lunch om det var maten jag åt eller nåt annat, men eftermiddagen var en katastrof. Jag fick springa på toa stup i kvarten och var så gasig att jag blev tokig.

Hoppas det blir bättre nu när jag kommit hem.

Imorgon fyller svågern 50 år, han ville inte bli uppvaktad men vi ska överraska honom iallafall .

Ni får ha en bra kväll och sköt om Er  - kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0