Onsdag 30 mars

Mådde skit i morse, kände mig febrig och hade hostat under natten. Tog mig till jobb och jag klarade mig genom dagen. Gick upp på gymmet när vi kom hem och gick 30 minuter på löpbandet. Körde ett par maskiner men det gjorde mer on än vanligt så jag slutade.
Fick sen gå hem så nu har jag många steg idag, tror det är nytt rekord redan, men om inte så blir det nytt rekord.

Är upp på 15240 steg och ska jag gå ut med Miro en gång till hamnar vi över 16. Den här månaden är också nytt rekord, har gått över tiotusen steg alla dgr utom en. En lördag när det var för jäkligt väder, nu ångrar man sig att man inte tog den också, men man ska inte gråta över spilld mjölk.

Har fått deklarationslappen och det blev en bra slant tillbaka. Ska unna mig ett par joggingskor och nåt annat.

Vet inte vad vi ska göra på semestern inget inplanerat.

Fick en kort video på mobilen där barnbarnet háde rest sig upp mot något och stod själv för första gången. Kul att man kan föreviga sådant och skicka iväg, förr fick man berätta och hoppas på att se själv.

Ska se den nya läkareserien Off the map kl 21.55, såg första avsnittet, den verka bra.

Annars är favoriten, Big Bang Theory på femman, ser Ni den ??

Ha det bra - kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0