Snart slut på mars

Har varit väldigt dålig på att skriva sen min mor dog helt plötsligt.
Ska försöka ta tag i detta igen.

Har dock fortsatt träna styrketräning och promenerat, i mars är jag över tio tusen steg alla dgr utom en.

Vikten är precis under hundra så det har jag lyckats med.

Mitt barnbarn växer och blir större för varje gång man ser honom, vi var där igår för dottern fylla år i veckan som gick.

Ni får nöja er med detta så hörs vi snart igen. Våren är kanske på gång solen skiner och det är ljuvligt.

kram alla

Kommentarer
Postat av: VERONICA

sv: Hej på dej! JAg tänkte att du kanske slutat blogga. Vad hände din mor? Var hon gammal`? Hoppas det gick fort iallafall så hon slapp lida <3

Jo det går bra. Jag har gått ner 6kg sedan december så jag är nöjd. Äter ju mer regelbundet och riktig mat och styrketränar 4 ggr i veckan samt konditionsträning 2 ggr samt all promenader med Freja. Nu i veckan ska jag trappa upp träningen ytterligare. JAg har sökt ett nytt jobb också och tagit mig igenom 3 intervjuer så nu är jag inne på sluttampen och jag får besked i veckan. Jag behöver ett heltidsjobb efter att ha jobbat 75% sedan jag började jobba för 11 år sedan. Ekonomin blir rätt ansträngd och dessutom är detta på orten så jag slipper pendlingskonstaden 10 mil t/r varje dag utan kan cykla. Du får hålla tummarna. Du är verkligen jätteduktig som kämpar på med träningen!! Kram

2011-03-27 @ 19:36:02
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0